Ақыл-ойы бұзылған балаларға арналған түзету ритағы түзету жұмыс жүйесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Ритмика баланың психофизиологиялық процестеріне, танымдық, эмоционалды-еріктік салаларына оң әсер етеді, осы санаттағы балалардың психомоторикасын түзетуді қамтамасыз етеді.
Түзету ритағы арқылы жұмысты ұйымдастыру, ең алдымен, диагностика мен түзетудің бірлігі принципіне негізделген. Баланы кешенді тексеру және бар бұзылуларды анықтау ритақ құралдарымен түзету жұмыстарын бастау үшін қажетті шарт болып табылады. Музыкалық ритақ жүйке жүйесінің қызметін реттейді, тіршілік ритағының рефлекторлық ассимиляциясын тудырады, моториканы ұйымдастырады, көңілді қуанышты көңіл-күй қалыптастырады, белсенді зейінді тәрбиелейді. Ритмикамен айналысу тітіркенуді күш пен ұзақтық бойынша дәл өлшеуге мүмкіндік береді, музыканың сипатымен оңай үйлесетін қозғалыс қарқынын реттейді, психикалық процестерді, есте сақтауды жақсартады, қозғалыс әрекеттерін автоматтандырады. Ақыл-ойы бұзылған балаларға арналған ритақты сабақтарды ұйымдастыру, құру, мазмұны, түзету бағыты осы санаттағы балалардың бұзылу құрылымымен анықталады, онда психикалық функцияларда, эмоционалды-ерікті салада, моторикада ауытқулар бар.
МО түзету