Жаратылыстану-математикалық цикл онкүндігі аясында, 6 желтоқсанда жоспарға сәйкес, жаратылыстану пәнінің мұғалімі С. Н. Любицкая 6-9 сынып оқушыларымен танымдық өзгеріс өткізді: Хронология - "күнтізбе тарихы". Енді біз жыл, ай және күннің қайсысы екенін оңай айта аламыз. Күнтізбе біз үшін әдеттегідей, ол әрқашан болатын сияқты. - Ал балалар сіздермен бірге өткенге сүңгіп, оны кім және қалай жасағанын білуге тырысайық? Адамдар бұл 365 күнді немесе 366-ны қалай есептей алды, егер жыл кібісе жыл болса, бірде-бір күн ауыспайды, бірде-бір сағат ешқайда кетпейді және жылы жаз күнтізбеге сәйкес келеді. Бүгінгі күні қанша күнтізбе болғанын нақты айту мүмкін емес.Күнтізбенің барлық уақытында өте ерекше және ерекше күнтізбелер пайда болды. Ғалымдардың айтуынша, алғашқы күнтізбе біздің дәуірімізге дейінгі 5000 жылы Ежелгі Египетте жасалған. Содан кейін ауа-райын бақылау және оның қайталануы жазылды. Жігіттер өткенге үңіліп,ең қарапайымдарының бірі болған "түйін күнтізбесін" ,үндістер күнтізбесін үлкен қызығушылықпен қарастырды , әлемде күнтізбелердің қандай түрлері бар екенін білді . Бүгін біз күнтізбенің пайда болу тарихын және оның бүгінгі күнге дейінгі толық дамуын қарастырдық. Үзіліс соңында барлық балалар 2023 жылға арналған жеке пайдалануға арналған кәдесый күнтізбесін жасап, қалта күнтізбелерін алды . Дайындаған және өткізген :Любицкая С.Н.