Ақмола облысы білім басқармасының "Атбасар қаласы, №2 арнайы мектеп-интернаты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Специальная школа - интернат №2  г.Атбасар"управления образования Акмолинской области

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Бұзақылықтың алдын алу».

20.01.2025

🚨 * Қорқыту: бұл жақсы емес!* 🚨
20.01.2025 әлеуметтік педагог А. С. Литвинова "Атбасар қ. № 2 ОМ" КММ оқушылары үшін биллинг тақырыбына арналған профилактикалық әңгіме өткізді.
   Қорқыту-бұл жай ғана ренжітетін сөздер немесе әзілдер емес. Бұл адамға бағытталған және жүйелі қысым, оның психоэмоционалды күйіне және өзін-өзі бағалауына әсер етуі мүмкін. Өкінішке орай, мұндай жағдайлар тек мектепте немесе көшеде ғана емес, барлық жерде болады. 

📉 * Қорқыту қалай әсер етеді ?*
Қорқыту мазасыздыққа, депрессияға, өзіне деген сенімділіктің төмендеуіне, ал ең ауыр жағдайларда фобияға, әлеуметтік оқшаулануға және тіпті суицидтік ойларға әкелуі мүмкін. Осы салдардың барлығы адаммен өмір бойы бірге жүруі мүмкін.

💔 * Есте сақтау маңызды не?*
1. * Қорқыту тек "балалардың еркелігі"емес.* Бұл ұзақ уақыт бойы жарақат алуы мүмкін зорлық-зомбылықтың бір түрі.
2. * Бұл физикалық және психологиялық болуы мүмкін.* Физикалық жарақат болмаса да, психологиялық зорлық-зомбылық бірдей жойқын болуы мүмкін.
3. * Қорқытудың құрбаны көбінесе проблема туралы айтуға батылы бармайды.* Одан да қорланудан қорқу немесе біреу көмектесе алады деп сенбеу қолдау сұрауға жол бермейді.

🛑 * Егер сіз қорқытудың куәгері немесе құрбаны болсаңыз ше?*
- Үндемеңіз! Ересектерге немесе сенімді адамға не болып жатқанын айтыңыз.
- Агрессияға жауап бермеуге тырысыңыз: кейде үнсіздік шабуылдаушыларды тоқтата алады.
- Біздің мектепте осы бағытта көмектесетін әлеуметтік - психологиялық қызмет жұмыс істейтінін еске саламыз. Сондықтан, егер жағдай бақылаудан шығып кетсе, бұл туралы мектепке, әлеуметтік желілерге немесе Құқық қорғау органдарына хабарлау өте маңызды. 
Литвинова А. С

Просмотров: 220


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст